رییس اداره ثبت احوال شهر محمدیه از راه اندازی دفتر پیشخوان دولت و ارائه خدمات ثبت احوال به شهروندان مهرگانی خبر داد.

 مهدی مددخانی رییس اداره ثبت احوال شهر محمدیه گفت: باتوجه به مراجعه مکرر شهروندان مهرگان و اهالی دیگر روستا‌های بخش به اداره ثبت احوال محمدیه، برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر و همچنین رفاه حال شهروندان و کاهش ازدحام جمعیت در اداره ثبت احوال محمدیه، با همکاری و پیگیری‌های بخشدار بعداز مدت‌ها یک دفتر پیشخوان در مهرگان راه اندازی شد.

وی افزود: تمامی شهروندان شهر مهرگان و روستا‌های حومه این شهر می‌توانند از این به بعد برای دریافت ارائه خدمات ثبت احوالی از قبیل دریافت و تعویض شناسنامه، کارت ملی هوشمند، عکس دار کردن شناسنامه و یا دیگر موضوعات مربوط به ثبت احوال به این مرکز که در مهرگان دایر شده است مراجعه کنند.

رییس اداره ثبت احوال شهر محمدیه همچنین برای همکاری جهت ارائه خدمات ثبت احوال در شهر‌های شریف آباد، بیدستان، شهرک‌های دیزج و حصار خروان اعلام آمادگی کرد.

مددخانی بیان کرد: اعضای شورا‌های اسلامی این شهر‌ها و همچنین دهیاری‌ها می‌توانند زمینه دریافت مجوز و معرفی افراد دارای شرایط برای راه اندازی دفتر پیشخوان را فراهم تا در کوتاه‌ترین زمان و مسافت مردم عزیز بتوانند خدمات ثبت احوالی دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.